Sunday, October 2

Sunday strolling: Frognerstranda - Operahouse - Royal Castle - Home

 My wife asked for advices regarding how to motivate me for a Sunday stroll at her FaceBook Wall. Nobody answered.
From home to Skillebekk, along the beach at Frogner, over Aker Brygge, City Hall and the quays under Akershus Castle to the OperaHouse.
Return up Karl Johan to a well deserved break at Paleet, crossing the Royal Garden and back home at Briskeby.
Total time spent: 2 hours and 15 minutes. The Sunday stroll motivation was the excellent croissant and Cafe Americano at United Bakeries. Just for your information if she asks for advice another day.

2 comments:

Rune Eide said...

Men hvor er Lambda??? :-)

Anne said...

Jeg ser dere koser dere stort Arne, og godt er det. Selv har jeg ikek vært på FB engang i dag, men håper å få tid til å se litt før natta.

Ble SÅ forba... glad da jeg så bokylla og de linkene, for jett om de skal skjekkes. trenger sårt tips jeg også, føler hylla vår kommer meg i hodet hver gang jeg entrer stua :-(

Interiørmagasiner i titalls studeres nesten hver mnd, og tanken slår meg nesten hver gang: har ikke folk bøker lenger??????
Synes et rom faktisk blir litt tomt uten jeg, og bokhylla sier faktisk litt om den som bor der, nakent uten...

Klem til dere begge to.