Saturday, December 27

How to sell a President

During the President election campaign in 1972 I remember we thought it was crazy and out of any democratic "rules" that a candidate could sell his image for money. The Nixon $3.00 Bill Coffee Cup is now on sale at eBay for $35.00.

I remember this when reading that B.Obama spent $740.6 million (5 241 700 000 kroner) to become the most powerful man on earth.
In this so called financial crises with all the dark future messages we can expect from Jens S. in a few days, may we all remember that there are always money out there - for some.

5 comments:

Anne-Berit said...

Ja,er det ikke ganske motbydelig at det er sånn.Håper du har ei fin jul i hovedstaden.

Maria Verivaki said...

there certainly is money for anyone who knows where to look...

Anne said...

FOR en gal verden...

Men som Røkke, Hagen og gutta boy`s sier; penger betyr jo ingenting...

mrsnesbitt said...

There will be many shops closing over the next few months. The unemployment will be at an all time high!

Randi said...

Hei og en forsinket god jul til deg.

Ser at du valgte og feire jul alene i år. Det beundrer jeg deg for...jeg hadde ikke klart det. Er så avhengig av folk rundt meg at jeg hadde syntes veldig synd på meg selv.

Skal hilse fra Ruth, hun skjønte lite av hvordan vi hadde funnet hverandre...hihihi...det er ingen i min nære krets som har blogg. Så de skjønner ikke hva jeg holder på med.

Her er vi midt i romjulen og vi koser oss med familien, alle barna er hjemme og da koser mor seg vettu....:-) selv om jeg gleder meg til vi blir bare 3 igjen og rolige dager. Nå er vi alt fra 6-8 personer, og 2-3 hunder og 2 katter.

Så til innlegget ditt. Det er virkelig helt vanvittig hvordan det har tatt av over der. Håper det aldri kommer til å bli sånn her til lands.

Ha en fortsatt trivelig romjul