Friday, October 17

Friday and Lunch with Asbjørn

When Asbjørn is visiting Oslo and his family, he needs some break from the twins, and always find an opportunity to meet me over a coffee or a light lunch. Yesterday his thoughts was far away when I shot his portrait at the Brokers, Borgstadveien with my iPhone. I think it is good, and typical this gentleman.
Since it is Friday and autumn, the yellow leaves on the trees at Ullevål Hospital can be one excuse for joining the meme, but the sky was grey and foggy in the morning.
A new photoblog has occurred in Norway these days; NorskNettFoto. The members intention is to learn by doing and getting feedback from each others. Not open for comments from other visitors, but absolutely worth a visit if you like to get ideas from beautiful pictures.

9 comments:

Pernille said...

Bildet av din kompis er fabelaktig! Han var nok langt borte i tankene sine:)
Syns bilder er best når de vi fotograferer ikke er helt obs;) De blir mMer naturlig!

Og for de andre bildene. Kjempefine. Operahuset bare må jeg se en gang. Tenk at jeg glemte det sist. Æsj!

Tusen takk for tipset. Kanskje jeg kan lære meg en ting eller to;)

Stikker på hytta i helga, så du må ha ei kjempekos helg:)

Pernille said...

Sorry, Arne. Jeg skulle selvfølgelig kommenntere de nydelige trærne dine også. Den gulfargen er jo så vakker. Regn og tåke har vi her også. Så jeg syns du fikk fargen kjempegodt frem;)

Well done:)

Unknown said...

Really stunning pictures!

Anne said...

Koselig da gitt. Viktig det, vannskap :-) Nydleige bilder du tok på veien også.

Fin fredag til deg, og jippi!! det er helg.

Anne said...

Koselig da gitt. Viktig det, vannskap :-) Nydleige bilder du tok på veien også.

Fin fredag til deg, og jippi!! det er helg.

9na said...

Flotte bilder, likte særlig de fra Operaen.

Unknown said...

Flott bilde serie og jeg ser du har vært i HTML hjørnet.
Ja fikk en tur opp i Kollen før det var for sent, men hadde ikke mulighet for å være der til de startet rivingen.

PERBS said...

Your whole blog now screams AUTUMN!!!!!!

I might just check out that link you provided.

Rune Eide said...

Du har plukket ut de rette henvisningene! Bra.

God helg!